top of page
Search

MEMOfestival - DEN PRVNÍ II.

13. 12. 2018 - 2 reprízy

hrají Hana Strejčková a Alena Štěpánová


Představení vytvořené na základě vzpomínek pamětníků na první dámu Hanu Benešovou. Opírá se o desítky veršů, knih a prázdný kočárek.

Kdo byla Anna Vlčková a koho představovala Hana Benešová? Může žena stín žít bez svého světla, když náhle zhasne?

Ohlasy diváků

"Díky tomuto představení mám touhu dovědět se mnohem více o Haně Benešové." "Během představení jsem měla pocit, že ji zase vidím - jako tehdy, když jsem ji zahlédla na Sokolském sletu." "Byla to jen hodina v divadle, ale uvěřila, že Hana Benešová přede mnou ožívá." "Vzpomněla jsem si na návštěvu Sezimova Ústí, kdy nás Hana Benešová pustila do zahrady, abychom vzdaly hold u hrobu pana prezidenta." "Moje maminka potkávala paní Hanu v Říčanech u Prahy. Byla krásná a elegantní. Díky ní si maminka koupila rukavičky jako měla paní prezidentová."





fotografie: Pavlína Šimáčková

15 views
bottom of page